2012. október 31., szerda

Madárlesen

Kép forrása: Google Images
Ma szép idő volt, gondoltam megpróbálkozom pár madár fotóval. Ilyenkor egyszerűbb, mert keresik az élelmet, hát gondoltam segítek nekik.
Kitettem az udvarra egy fatuskót és törtem diót. A fatuskó tetejét megraktam apróra zúzott dióval, nagyobb darabokkal, fél dióval. Az udvaron van egy kupac fenyő ág, a kupac mögé befészkeltem magam. Gép az állványon, távkioldó a kezemben. Fókusz a fatuskón, már csak a madarak hiányoztak.... Hát azok hiányoztak utána is, mert egy sem jött oda. Repkedtek körülötte, leszálltak mellé, de a tuskóra nem. Szóval 2 óra várakozás után összepakoltam, de a tuskót meg a diót ott hagytam, hogy megtalálják és megszokják, hogy ott van. Remélem legközelebb már úgy tudok kiülni, hogy ismerik a helyet és nekem csak fotóznom kell.
Amúgy vannak verebek, cinkék és van egy másik madár, amit nem ismerek. Galamb méretű, a farka színes a madár viszont homok színű. Ha sikerül lekapnom, talán valaki megmondja majd nekem, hogy mi az.

Azért csináltam egy két madaras képet, madár nélkül....  :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése